niedziela, 18 sierpnia 2013

Kolczyki donuty

Hejo :)
Tak jak w temacie:




Trochę info teraz...

1. Przegapiłam urodziny bloga :_: 
2. Straaasznie go zaniedbuję, muszę się wreszcie ogarnąć...Kiedyś miałam po ponad 100 wejść, czasem nawet blisko 200, teraz praktycznie ...oj dobra, mało.
3. Zrobię niedługo jakieś candy, jeszcze nie wiem kiedy, ale już raczej po wakacjach
4. Straciłam motywację i chciałam usunąć bloga, ale się zreflektowałam i to chyba dobrze:D


2222 wejść ^^^^ hehehszky :D 

Pa:*


11 komentarzy:

  1. ładne są te kolczyki :3

    Zapraszam do mnie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. słodziutkie kolczyki ;) Dobrze, ze nie usunęłaś bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem na Twoim blogu dopiero pierwszy raz, ale po obejrzeniu Twoich prac cieszę się że go nie usunęłaś (ja też miałam ten problem). Gratuluję liczby wejść na stronę :)
    Co do donutów wyglądają naprawdę słodko :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolczyki :) Nie waż się nawet próbować usunąć bloga!! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Bardzo,bardzo mi się podobają *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Apetycznie ta polewa wygląda, jak prawdziwa czekolada :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne. : )
    O, a na zrzucie mój post! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :33 wszystkie sugestie mile widziane :)
Nie reklamujcie się. Wchodzę na Wasze blogi...Chyba, że masz google+...wtedy koniecznie zostaw link :D
Proszę o zachowanie kultury wypowiedzi ;)




HEJTUJESZ Z ANONIMA? JESTEŚ TAKA ODWAŻNA.